LillaMalin

2013-04-23
09:36:45

Glader
Jag mår mycket bättre psykiskt nu än vad jag gjort på mååånga år. Är ganska säker på att den nya medicinen funkar bra. Känns toppen! Men även fast jag är glad och mår bra så kan jag inte få arslet ur vagnen och göra nåt vettigt om dagarna. Jag vill, men det tar lixom stopp. Funderar om det beror på mina dåliga matvanor? För mycket socker och för lite näring? Men kanske att jag orkar ta tag i det snart när psyket funkar bättre :)
Ska försöka komma igång och gymma igen oxå. Jag mådde bättre av det när jag var igång.
Peppa mig själv, sätta ett datum när det är slut på socker-knarkandet och börja gymma.
 
Igår kväll var jag till Valbo med Emma. Köpte lite presenter till Emilia som fyller 5 år på måndag!
Men att handla till den ungen är på snudd till omöjligt... Amanda är inga problem, Oliver är inga problem, men Emilia! Vet knappt vad hon leker med... Pärlplattor gör hon, men vi har massa sånna saker. Play Doh är kul, men vi har massa sånt oxå. Går man upp i hennes rum svämmar det över med leksaker...
Det blev iaf 2 böcker, hon gillar böcker. En kanin som skuttar och låtar, sånt brukar gå hem.
Ska iväg med mamma imorn igen så jag ska handla nåt mer då :)
Stackars Emma, jag vet inte hur många varv jag gick på Toys R Us igår, haha.
Tänkte baka en plåt muffins som tack men sen kom jag på att hon äter bara soppor nu.
Får tänka ut nåt annat ;)
 

Kommentar:
#1: Emma

Ingen fara vännen! Bara skönt att komma iväg :)

2013-04-23 @ 10:07:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: