LillaMalin

2013-08-06
17:02:23

Dagis
Idag kom vi upp till dagis iaf.
Fast inatt var det Emilia som bökade
runt i sängen våran från tre eller nåt.
Och hon somnar inte om hon.
Det var lugnt på dagis och lämningen 
gick bra. Jag stannade kanske en halvtimme.
Oliver började på storbarnsavdelningen idag.
Men dom har haft lite "överskolning" innan
sommarlovet, så det var inte helt nytt :)
Och han har Emilia på samma avd som lite trygghet.
 
Jag och Amanda har bara slappat.
Legat i sängen, jag med datorn och hon med ipad.
Sen fick hon ett nytt pussel med 104 bitar som vi
pusslade ihop tillsammans.
 
Barnen hade haft det bra på dagis när jag hämtade dom.
Sen har vi bara varit ute och segat i värmen.
Ingen dirket sol, men kvavt och varmt så in i bomben.
 
Jag är trött och deprimerad...
För mycket och för länge har det hållit i sig nu.
Ska nog ringa och be om en date med doktorn imorn.
Hoppas att han inte har semester.
 
När Manne kommer hem från jobbet tänker jag gömma mig
i källaren. Ska skicka kläder till en loppis imorn så jag ska
leta efter lite mer än det jag redan hittat.
Dom säljer och jag tjänar lite pengar, inte helt fel.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: