LillaMalin

2013-03-15
22:36:00

Låt mig vara...
Jag vill bara att alla ska lämna mig ifred just nu. Önskar jag kunde lämna mig själv ifred! Orkar inte med nån alls, inte ens mig själv... Trött som en gris är jag men vill inte sova. Då kommer en ny dag jag måste överleva.
Pladask ner i depressionen igen. Dock har jag sytt idag också. Inte så mycket, men tillräckligt. Det är skönt att stänga ute världen och bara koncentrera sig på det man syr. Filura hur man ska sy ihop bitarna så resultatet blir som det ska. Tänk om man kunde pussla ihop livet lika lätt, det hade varit nåt.

Jag kanske kan sova lutad över köksbordet? Då behöver jag inte gå och lägga mig bredvid min egocentriska man. Inser dock att jag kommer vakna med ont i kroppen efter en natt vikt över ett hårt bord ;-) 


Pimpat vagnen så den matchar väskan jag sydde ;-)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: