LillaMalin

2013-03-16
16:51:45

Soligt
På förmiddagen gick jag och barnen ut i solskenet och lekte med kompisar. Det var nice =) Sen gick vi in och åt lunch innan Mannes jobbarkompis kom och passa barnen så vi kunde åka till gymmet. Var nån vecka sedan jag var där nu. Både pga brist på ork/motivation och sjuka barn som hållit mig hemma om dagarna. Men det var skönt att komma igång lite igen. Nu kollar gubbarna på fotboll, Amanda är hos en kompis och dom små leker. Jag ska laga mat om en stund och sen vet jag inte vad som händer.

Manne lyckades bli Friskis och Svettis 500:e like på Facebook och vann ett månadskort. Men eftersom han redan har ett årskort fick han välja ur deras shop för summan kortet kostar. Han har inte haft nån gymbag så han ville ha en ryggsäck. Och jag får så ont i axeln av att släpa en fullpackad bag så jag ville också ha en. Så vi la till 50:- och fick en varsin =) 



Jag har ju sytt lite för att pimpa barnvagnen som syns i tidigare inlägg. Min senaste idé är att spraylackera chassit i svart =) Jag tycker min idé borde funka, så det ska testas så fort vi får pengar! Sen ska jag på ett eller annat sätt försöka få nytt tyg på sufletten också. Det är något att klura på.


Härliga sol och härliga ungar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: