LillaMalin

2013-03-12
07:42:00

Studiedag
 
Amanda har studiedag idag men tanken var att hon skulle gå på fritids. Men eftersom Emilia är så snorig och hostig får dom vara ledig allihopa idag. Ett beslut jag snabbt kom att ångra ;) Men jag får försöka stå ut med Amandas gnäll och grin så fort nåt går emot henne... Ett par sobril kanske? Till mig alltså ;) haha

Ont i benet har jag också :/ Tänkte försöka ta ett uppehåll från Diklofenak och se om mitt ben blir lite finare. Får så hemskt mycket blåmärken som doktorn tror beror på medicinen då den är lite blodförtunnande. Gick bra igår men idag blir det nog Alvedon iaf.

Oliver sover fortfarande, men han var vaken strax före fem imorse när Emilia kom ner. Så han får sova en stund till så han orkar med dagen :)

Ska fortsätta sy idag! Har mina mano-perioder och just nu är det sy som gäller. Jag tror ju att jag har nån slags manodepresivitet light eller nåt ;) Är inte spec deprimerad när jag är i mina maniska perioder. Men därimellan är det värre. Har börjat äta medicin mot det och får väl se om det gör nån skillnad eller om det är nåt annat fel på mig :P

                                  Mina små troll :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: