LillaMalin

2013-09-02
19:54:00

Fuck Cancer!
 
 
Edit var en tjej på endast 26 år som kämpade mot samma sorts cancer som jag hade som 13 åring.
Skillnaden var att hennes spred sig, och till värre ställen i kroppen än min.
Jag fick en metastas på ett revben, men det var bara att knipsa bort och sen fixade dom mitt ben.
Det är först nu, 16 år senare som jag börjar inse vilken tur jag haft!
Dom sa att jag var nära att dö av undernäring,  men jag har aldrig riktigt förstått hur nära det faktiskt var.
Läkarna velade om dom skulle våga ge mig dom 2 sista cytostatika behandlingarna för dom kunde ta livet av mig, men lät man bli var risken att cancerceller fanns kvar. Jag fick dom, och jag klarade det...
Livet är jävligt orättvist och väldigt skört!
 
 
Från min facebook:
 
Tårarna bara rinner, nu är din kamp över, som du kämpade så tappert! Alldeles för tidigt lämnade du dina när och kära! Vila i frid Edit
(foto: Malin Levay)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: