LillaMalin

2014-12-22
23:33:20

Hoppsan!


VinterFuni som jag åkte av idag! Foten fastna i stigbygeln och jag åkte med några meter innan foten lossna. Tänkte att nu går det åt helvete. Men trots att det var det dåliga benet som fastna så gick det bra! Men jag slog i huvudet så det har jag ont i och mest troligt en mindre hjärnskakning. Manne ringde 1177 på eftermiddagen, men eftersom jag inte kräkts tyckte han vi skulle hålla koll på läget och åka in om värken blev värre eller om jag kräktes. Och hålla koll på huvudvärken i 2 veckor. Får man en blödning kan det ta så lång tid innan det blir allvarligt/farligt. Men jag måste ha en skyddsängel!! 

Men trots huvudvärk, lite dimmig i skallen och trötthet höll jag mitt löfte till barnen om pepparkaksbak. 
Men Manne fick ta över halvvägs in för jag var tvungen att lägga mig en stund. 
Lite apelsiner med nejlikor blev det oxå :-) 



Nu kan jag inte sova eftersom jag somna en stund på eftermiddagen. Men det är väl ett gott tecken på att huvudet mår hyfsat. Att jag inte bara dåsar av. 
Men jag hoppas det kommer kännas bättre imorn så jag orkar städa och fixa det sista julstöket! 

Men börjar morgonen med hotellfrukost med mamma och släkt :-)
Hon och Gacken kom ner idag och bor på hotell några nätter så hon bjuder. 
Jag och Manne åker ner och Katarina kommer in till barnen :-) 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: