LillaMalin

2014-12-25
23:45:48

Jul
Ja igår var det tillslut julafton!
Efter massa shoppande, inslagning, städande, bakande och matlagning mm så kom dagen :-)

Mamma, Gacken, Karin och Fredrik var här och tomten kom. Alla fick bra julklappar och maten var god :-)

Väldigt lägligt så fick jag presentkort på Hööks av pappa och Katarina :-D Så imorn ska det köpas ny ridhjälm och säkerhetsstigbyglar. Behöver också vinterridvantar :-)

Av mamma fick jag pengar, så på förmiddagen har mamma och jag varit till MediaMarkt och köpt en ipad mini med tangentbord ;-D
Syrran jobbade så vi fick krama lite på henne också :-)

Och på vägen hem åkte vi in på ica där jag hittade en eltandborste från Oral B för 249:-  :)

Nu ska jag hoppa i säng och sussa gott för imorgon ska jag och mamma till Valbo och shoppa lite mer ;-)

God Jul och natti natti 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: