LillaMalin

2014-02-01
23:32:31

Shopping
Tanken var att jag skulle följa med till simskolan imorse. Oliver vägrar bada utan mig i poolen. Men han ville verkligen inte åka och med tanke på att han mest skrek att han inte ville/kunde förra helgen så fick det vara. Manne åkte med Emilia och hon hade varit duktig :)
Men innan det bestämdes att jag inte skulle med hann jag iaf masa mig ur sängen och upp i duschen. Var så svettig och skitig i håret så jag ville inte gå i poolen så. 
När dom åkte gick Amanda och Oliver upp och kolla på tv. Och jag kände mig ganska pigg. Eftersom jag skulle åka med mamma och syrran till Valbo strax efter elva och visste att jag skulle vara trött och ha ont när jag kom hem lagade jag korvstroganofen och ställde i kylen. Vilket visade sig vara smart då jag somnade i Olivers säng på eftermiddagen ;) Då behövde Manne bara koka ris och värma på maten :)

Dessa smycken i silver köpte jag för presentkort jag fick av syrran och hennes kille i sen 30 års present :) 

Även de två hjärtana är från det presentkortet. Det andra är från ett presentkort på hm jag fick av min moster m.fam :) 

På kvällen kollade vi på "Turbo" och åt lördagsgodis med tjejerna. Oliver ville hellre ta sitt godis och ligga i sin säng med ipaden. 

Senare kollade jag och Manne på "Thor, the dark world" tror jag den heter. 

Överlag är jag nöjd med dagen :) 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: