LillaMalin

2014-02-10
10:51:00

TGIM
Då var det måndag igen.
Ungarna är på skola/dagis och jag sitter som vanligt
i soffan med datorn och tv´n på i bakgrunden.
Nu är det Grey´s Anatomy som gäller ;)
 
För nån vecka sedan var det en tjej som skänkte bort ett köksbord med fyra stolar 
på facebook. Jokkmokk från IKEA. Ganska litet bord.
Jag hann först på det och det blev ett skrivbord till Emilia :) 
 
 
I lördagskväll var det en annan tjej som skänkte bort ett lika bord utan stolar.
Även det var jag först på :) Så igårkväll hämtade Manne det och jag sågade av en bit av
benen och det blev ett toppen bord till Olivers rum :)
 
 
Gratis är bra :) Särskilt när man har 5:- på kontot =/
 
Varit manisk till och från i helgen.
Eller egentligen är jag väl manisk just nu, men kroppen är
trött och orkar inte göra det hjärnan vill.
Har så mycket idéer men kroppen orkar inte.
Och just nu är det kroppen som bestämmer, vilket 
hjärnan inte gillar. Men men bara att kämpa vidare...
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: