LillaMalin

2014-03-08
11:24:08

Bla bla bla

"Life's a bitch and then you die,
so fuck the world and lets get high!"

Allt är åt helvete och så mycket roligare än så är jag inte idag. 
Men måste snart sätta på mitt gameface och gå på barnkalas med barnen. 

Jag har mått ganska bra en längre tid insåg jag igår när jag började sjunka djupt och snabbt. Depression och ångest som jag inte kännt på länge. 
Synd bara att man inte insåg innan att man mådde ganska bra. 
Sen ett dåligt besked på det gjorde ju dagen :(
Men trodde man att det var bra så? Nej sen kan man ju spä på med lite idioti från den som man ska dela sitt liv med oxå. 
Vem sa att livet skulle vara lätt? 
Jag måste komma på benen och göra nåt åt detta. Det har jag vetat länge men det är så svårt... 

Solen skiner och jag borde gå ut med mina barn. Men det orkar jag inte. 
Önskar jag kunde vara den mamma dom förtjänar!
Bästa, finaste, snällaste ungarna på denna jord har jag! Och det vet jag!

Nej nu ska jag ta mig i kragen och sortera lite tvätt innan lunch ska trollas fram. 




 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: