LillaMalin

2015-01-10
15:31:45

Baciller
Så kom dom förbaskade bacillerna och hoppade på mig!
Ont i huvudet, tjock i halsen, ont i bihålorna och feber.
Legat sen i torsdags. Tror jag är på bättringsvägen en stund då och då, eller så är det bara alvedon och ipren som börjar hjälpa. Men inget verkar ta på huvudvärken :-(

Älskar iaf min iPad mini! Bästa julklappen på länge ;-)
Men fick många andra bra också!

Fyllt år har jag också hunnit med, 31 år *blaha*
Fick pengar och presentkort. Av Manne och barnen fick jag presentkort på massage på Korpen. Det ska bli najs :-)

Inhandlat virke till buren jag ska bygga åt chinchillorna. Hann börja men nu har det stått still pga sjukdomen :-(

Kommer inte på så mycket mer just nu...


Köpt tights på eBay som jag väntar på :-)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: