LillaMalin

2014-08-07
23:07:00

Fel häst?
Åkte ut på eftermiddan idag och red Funi.
Men han var så jäkla medgörlig och duktig idag så jag vet 
inte om det var rätt häst?! ;) hihi
Fler sånna ritter tack!
20 min i skogen och 20 min på banan och sen höll jag på dö.
Fan vilken kass kondis man har!
 
Skulle åka ut och rida Saga igår. Men eftersom jag alltid åker förbi
infarten till Pelle plutts stuga svängde jag in och tänkte kolla om 
Tommy och Annika var där. Vilket dom var, så det vart lite kramar och lite prat.
Men när man ses så sällan så blir det ju inte lite prat :P
Så jag kom inte till stallet föräns 21.00 och det är en timmer senare än vanligt.
Jag följde med Emma och Leotina på en promenad med Saga i grimma och grimmskaft :)
 
Ska försöka hålla mig hemma imorn så inte karln går bananas ;)
Men lördag åker jag nog ut iaf! Kanske med hela familjen och slänger 
upp ungarna på nån av hästarna en sväng :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: