LillaMalin

2014-12-27
23:11:52

Shopping
Ja igår brände jag lite mer pengar då ;-)
Köpte nyårsklänning och lite annat kraffs.
Pengarna rullar utan större problem, haha.

Var in på Hööks och handlade för presentkort/pengarna från pappa & Katarina :)


Hjälm, vinterridvantar och säkerhetsstigbyglar.
Man kan lugnt säga att jag vart riktigt nojjig över 
att ha fastnat med foten när jag ramlade av.
Nu hade jag ju inte tänkt ramla av igen, men chansen finns 
ju där om man rider ofta på en häst som vill hem fort...

Sen på kvällen var jag och Manne på bio.
Hunger games 3. Den var riktigt bra.
Jag gillade ettan men inte tvåan så värst.
Nu är det bara att vänta på fyran *suck*


Idag var jag till Valbo igen fast med Emma.
Så det vart lite shopping idag oxå ;-)
Fyra behåar och tre trosor, örhängen och halsband bla.
Lite annat jag inte minns just nu förmodligen, haha.
En ny plånbok blev det oxå. Allt på rea såklart :)



Sen gick jag, Oliver och Emilia till pulkabacken med Emma och 2 av hennes barn. Senare blev det pizza med hela deras familj hos oss och vi vuxna kolla på JVM. 

Nu är jag trötter och ska sova. Vi får se vad morgondagen har att bjuda på :)

Natti Natti



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: