LillaMalin

2013-04-24
20:16:00

Shopping
Lämnade småbusarna på dagis imorse och sen hämtade Amanda och mamma mig (amanda hade sovit hos mormor).
Vi for ut till Valbo för att leta presenter till Emilia. Första affären vi gick på har lite allt möjligt skoj.
Ingen leksaksaffär alltså. Jag och mamma gick och pratade och kollade på köksgrejer när Amanda säger: "Prata mindre och leta mer!" Haha, hon är gullig hon ;)
Köpte presentpapper och papptallrikar och godispåsar till fiskedamm där.
Sen åkte vi vidare till ToysRus för att leta mer och prata mindre ;)
Jag köpte detta, ordinarepris 450:-, nu 100:-. Då är det kul att handla!
 
 
Och dessa till, ordinarepris 229:-, nu 69:-
 
 
Kan erkänna att jag letade efter dom gula priserna (nedsatta varor) och valde presenter efter det.
Men jag tror hon kommer gilla det. JAG kommer gilla det ;)
 
Köpte även tvåpack Hello Kitty stämplar som lyser när man trycker på dom/stämplar för 30:- istället för 99:-
Det ska Amanda och Oliver få ge henne från dom. Sen är såklart alla andra paket från hela familjen, men Amanda ville köpa nåt till Emilia men hade bara 40:- med sig och hittade en sak hon ville ha till sig själv.
Och som mamma tycker jag inte att hon ska behöva lägga sin veckopeng på present till syrran utan köpa något till själv :) 
 
Så nu har jag köpt alldeles för många presenter till Emilia som vanligt. Det är så svårt att låta bli att handla till sina barn! Dom är ju det bästa man har, eller hur!? :)
 
Gjorde en egen rosett till nåt av paketen oxå. Vart inte så bra, men det var min första. Så nästa blir nog snyggare. Gör om gör rätt ;)
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: