LillaMalin

2013-04-13
17:57:07

Uppdate
Ja jag har missat att skriva att det aldrig blev något mys med hundarna i huset då jag började kräkas natten till fredagen jag skulle åkt. Fruktansvärt surt, jag som sett fram emot det!
Så hela den helgen blev förstörd och jag var mest sängliggandes. Tog flera dagar innan jag slutade må illa helt.
Och igår började magen bubbla igen men då var det dags för den andra änden :-P Både för mig och Oliver. Så jag ligger mest idag oxå. Men har startat två tvättmaskiner iaf så någon nytta har jag gjort.
Men nu börjar jag ledsna på att vara sjuk! Varit mer eller mindre dålig i typ tre veckor nu.
Less är en underdrift!
 
Idag har jag sålt en bärsele som bara legat i källaren och samlat damm. Så nu har jag 400:- som jag ska köpa sommarleksaker till barnen för. Plus att jag får in 100:- till imorn för sålda meandi kläder som ska gå till samma ändamål. Lite nya hinkar och spadar mm. Barnen har verkligen saknat sandlådan har jag märkt. Suttit i lekparken tre dagar irad och frysit medan dom glatt har grävt och gjort kakor och tårtor och gropar :-)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: