LillaMalin

2013-08-01
16:55:35

Nice
Mådde dåligt hela förmiddagen.
Sen skrev jag föregående inlägg och allt släppte!
Tänk vad skönt det kan vara att få spy ur sig hur man
känner ibland! Känns inte som om någon förstår hur jag mår.
Hur det känns inom mig. Vilken kamp jag för med mig själv
i mitt inre varje dag! Vissa dagar går bra. Andra inte alls.
Och vissa är det sådär.
Det känns som om jag är jag, men sen finns det två andra inom mig.
Som bestämmer vad jag ska göra, hur jag ska må. Och dom är oftast osams!
Jag "hör" dom bråka inom mig. Och det är oftast lättast att ge efter för
den dåliga delen. Den som annars ger mig ångest!
 
Hur som helst. Efter bloggandet känndes det bättre!
Jag gick ner i källaren och började leta efter barnens kläder 
i det stora berget av ren tvätt. Fyllde två stora blå ikea-kassar.
Släpade upp dom för två trappor och började sortera.
Vika och namnmärka alla kläder.
Höll säkert på två timmar. Sen gick jag ner igen och fyllde två kassar till!
Vart ska jag göra av alla kläder? Byråerna är nästan fyllda redan.
Ja jag lär inte behöva köpa kläder åt barnen iaf, det är en sak som är säker ;)
 
Nu ska jag snart åka till Ikea med mamma. Ska bli skönt att komma ut lite!
 
Imorgon är en ny dag, en ny kamp...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: