LillaMalin

2013-03-14
13:54:00

Nu går det över...
Nu tror jag min mani är på väg att gå över. Har varit helt manisk i syendet några dagar nu. Igår sydde jag hela dagen kändes det som. Paus för att laga mat till barnen och torka lite snor typ. Sov jättedåligt natten till igår pga sjuk Emilia i sängen. Kunde inte sova på dagen och på kvällen när jag var klar med väskan jag sydde var jag så trött så ögonen gick i kors. Ändå ville jag börja sy nåt nytt. Men jag insåg att det inte gick. Var bara sängen som gällde för min stakars överhettade hjärna. Idag är jag inte alls lika sugen på att göra nåt alls. Har små sovit i sängen medan barnen tittat på tv. Känns som att depresionen kan vara på intågande. 
Även om det är jobbigt att vara manisk så är det fan så mycket bättre än att vilja ta livet av sig... Hoppas verkligen nya medicinen kommer funka! Äter så liten dos än, men den ska trappas upp efter jag trappat ner en annan medicin. Skönt att ha en toppen doktor på hälsocentralen iaf.

Emilia har inge feber idag och är pigg som vanligt. Blir dagis för dom små imorn om inget händer. Mamman börjar bli lite smått galen på "Mamma! Mamma, mamma, mamma" 150,000 gånger om dagen. Önskar jag var en pigg engagerad mamma som orka mer. Men jag lägger mitt på hopp på medicinerna. 

Nu ska jag iaf försöka sy en sak till. Snart kommer Amanda hem och då ska jag försöka masa mig ut med barnen en stund. Solen skiner och dom börjar klättra på väggarna här hemma :)
 

Vet inte varför den kommer åt fel håll, men här är väskan iaf. Den har ett magnetlås i mitten på stora facket. Axelremmen har jag snott från en annan väska.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: