LillaMalin

2013-05-29
10:21:17

Lost
Ja jag är duktig på att blogga i perioder.
Men nu är jag tillbaka en sväng iaf ;)
Läppen läker bra, tror jag. Provade att byta stav 
i måndags då jag fick hem min beställning av grejer.
Även om jag beställt 3 olika storlekar så var alla för korta.
Så nu har jag läkstaven med en ny kula på.
Det gick bra att byta staven, den mest öm på utsidan
och insidan men inte I läppen så att säga.
Måste beställa ny stav men först hitta pengar i soffan eller nåt.
 
Längtar efter solen, den kommer och går.
Jag tror jag är en solcellslampa som ladda energi i solen.
Får mer ork och lust att göra saker. Blir gladare i själen av solen.
Även att umgås med Emma och hela hennes familj gör mig glad :)
I lördags åkte vi Eckerö båten tillsammans. Det var inget jag gör om.
Men vi har provat iaf. Sen grillade vi på kvällen. Inte heller det den 
bästa idén, alla trötta efter dagen. Men vi tog oss igenom det oxå :)
Söndagen umgicks vi hela dagen. Jag hjälpte Emma att rensa hennes rabatter.
Sen åkte vi till Blomsterlandet, på kvällen grillade vi tillsammans igen.
Vi var hos dom hela dagen. Kändes som vi flyttat in ;)
 
Igår var jag och barnen där efter dagis och vi hamnar nog där idag igen ;)
 
Fick nån energikick igårkväll. Blandning av medicin och energidryck tror jag.
Vek tvätt och sorterade lite i källaren, nattade barnen, cyklade en sväng, målade naglarna.
Men det blev för mycket och jag vart yr och stressad. Manne fick åka och köpa MAX för
jag hade ätit dåligt på dagen oxå.
Ska försöka ta det lugnare idag ;P
 
Nu lite bilder då:
 
      
Oliver i lekrummet på båten                                        Köpte nagellack till mig själv
 
 
          
         Emilia                                                                    Amanda
 
 



      
    Ego                                                                            Nya kulan
 
 
Nya skor
 
 
         
            Finaste Emilia
 
 
 
Oliver har fått en "ny" trampbil :)
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: