LillaMalin

2013-05-16
22:34:15

Stackars lilla mig
Man får tycka synd om sig själv även om det onda är självförvållat!
Det gör ont att prata, ont att skratta och äta kan man bara glömma.
Drickyoghurt och energidryck funkar. Har fått i mig en halv macka och en bulle på
förskolans vårfest som hela familjen var på.
Lite jobbigt, kändes som jag satt i en myrstack! Människor överallt!
Men jag tog mig igenom det, mest tack vare att jag bara satt på filten hela tiden.
Manne fick gå och lyssna när Emilia skulle sjunga och gå tipspromenad.
Jag hade gjort det om Manne inte hunnit från jobbet, jag hade gjort det för mina
barn. Men kan Manne göra sakerna i sådana situationer och barnen går med på det
så får han gärna hjälpa mig och mitt förbannade psyke...
 
Efter vårfesten gick vi hem med Emma och barnen och hamnade på deras baksida.
Solig altan och nöjda ungar = underbart!
Barnen fick mat där och sen gick vi hem. Jag läste läxa med Amanda medans
Manne nattade dom små.
Nu kollar Manne på hockey med M och T och jag kollar på Bones på Netflix.
 
Ikväll var det lite blod runt hålet och lite rött. Piercingen ömmar på både ut och insida.
Igår var det mest på utsidan men inget rött. Även lite kladd idag =/
Men den är så ny så jag ger den några dagar till innan jag nojjar ;-)
 
Nu somnar jag snart tror jag :) Natti natti
 
Ego
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: