LillaMalin

2013-05-20
20:34:40

Tjolahopp
Läppen läker bra :) Blir lättare och lättar för varje dag att äta och prata ;)
Men imorn är det en vecka sedan jag gjorde den och jag har gått ner 3 kg.
Så där har ni ett bantningstips ;) 
 
Resten tar jag i bilder:
 
Vart kär i dessa brillor på piercingstudion.
Dagen efter fick jag paket av mamma! :D
 
Ego
 
  
Oliver glassar i mina brillor.                                       Sen i sina egna ;)
 
Vattna gräsmattan
 
Jag höll på skratta ihjäl mig åt Amandas läsläxa förra veckan ;)
(Sambon och barnens pappa heter Manne)
 
I lördags var vi till Boulongerparken :)
 
Och spelade minigolf :) Amanda slog Manne med 4 slag! haha ;) Och jag med 30 slag ;)
 
Underbar utsikt när vi gick till bilen och skulle åka hem från Boulongern
 
Gjort senilsnöre ;)
 
Idag fick Elsa följa med oss hem efter dagis :)
 
Sötnosar
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: