LillaMalin

2013-05-06
21:28:03

Underbar dag
Manne åkte till skåne tidigt i lördags morse. 
Jag och barnen fixar och donar och det har gått bra hitills. Han kommer hem på torsdag kväll.
Igår badade och duschade jag alla tre. Köket är städat om kvällarna, diskmaskinen körs.
Kök och hall dammsugs. Amanda gör läxa. Jag har förberett Amandas matsäck till imorn.
Fixat lås till hennes cykel då hon vill cykla till skolan imorn. Olivers säng är renbäddad.
Tvättmaskinen körd. Lunch och middag lagad. Ja jag har nog gjort mer hemma dessa tre dagar än jag annars gör på tre veckor... Jag får ett inre lugn utan karln. Allt flyter på och jag och barnen anpassar oss efter hur dagen flyter på. Och ändå får dom mat i hyffsad tid och alla ligger i sängen senast halv åtta.
Dom är rena och mätta och glada helt enkelt. Och jag är glad.
 
"Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans" Melissa Horn
 

Idag har solen skinit på oss och det har varit så underbart varmt. Jag har gått i linne!
I förrgår satt jag i lekparken med vinterjacka och mössa och frös. Idag linne! Helt otroligt.
Vi har varit ute hela eftermiddagen och en stund på kvällen efter maten.
Barnen har lekt med kompisar och jag har snackat skit med Emma och Martin.
Haft bästa dagen på länge! Hoppas på mer sommarvärme nu!
 
 
Lördag
 
Söndag
 
Måndag och läxläsning 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: