LillaMalin

2013-05-07
20:30:00

Underbara dag
Jag låg bara i sängen och glodde på Bones idag.
Eller ja tills det var dags att hämta på dagis klockan tre iaf.
Segt och tråkigt men sen vart det bra när ungarna kom hem :)
Vi har varit ute hela eftermiddagen. Lekparken och hos Emma.
Hjälpte till att sätta upp deras studsmatta och sen var ungarna lyriska :)
Många barn, men dom fick turas om att hoppa och det funkade bra.
Sen grillade Emma korv åt alla. Solen har skinit på oss och värmen har
varit sommarlik. En till helt underbar dag har vi haft. 
Solen och värmen och vänner har förgyllt dagen, precis som igår!
Längtar till sommarlov med sol och bad och lek.
Hyra stuga med Emma och familj en vecka. Längtar :)
En stor saknad i mitt liv just nu är vänner.
Har inga helt enkelt. Så jag är så glad över Emma och hennes familj.
Och barnen leker bra med varandra för det mesta ;)
Tack för att ni finns Emma, säg till om jag blir klängig ;)
 
Nu blir det mer Bones innan jag ska sova.
Imorn ska jag till doktorn och prata om hur det gått med
den nya medicinen. Den är en stämningsstabiliserande medicin som
jag tycker funkar. Åker inte alls berg och dalbana i psyket som jag gjorde innan.
Kunde skifta mellan glad, små deprimerad till super deprimerad flera gånger
på samma dag. Hemskt jobbigt! Men nu känns det mycket bättre!
Jag mår bättre, är stabilare. Visst har jag mina deppdagar, men mer som alla kan ha.
Det var länge sen jag ramlade ner i mörkret där jag inte orkar leva längre.
Så jag är glad att jag tillslut provade denna medicin trots risken för läskiga biverkningar.
Kommer nog få höja den lite, men tror inte att jag behöver upp i 200 mg som det var sagt.
Äter bara 50 mg nu och kännder sån skillnad :)
 
Nu vart det ett långt inlägg, så var det inte tänkt. Men jag tror jag har solceller i pannan som laddar energi ;)
Blir så pigg och glad av denna värme. Den är så efterlängtad :)
 
 

Kommentar:
#1: Grannen

Men du är ju inge klängig :) bara kul att umgås! Ser också fram emot stugan i sommar! Ses i morgon!

2013-05-07 @ 20:42:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: