LillaMalin

2013-05-15
09:25:28

Zzzzz
Senaste dagarna har jag varit sjukt trött. Iförrgår sov jag middag. Längesen jag gjorde det innan.
Somnade riktigt lättvaggat igår. Ville kolla datorn men orkade inte. Var som tortyr att hålla sig vaken.
Imorse ville jag bara grina när jag var tvungen att kliva upp.
Sen är det ju bara ett plus att läppen är alldeles svullen och öm oxå.
Ligger jag bara still går det bra. Men att prata är mindre kul, så att äta kan du bara glömma
lilla mage. Hur mycket du än kurrar ;-P
Har rengjort läppen nyss och den ser fin ut om man bortser från svullnaden.
Som är helt normal så det gäller bara att ge den några dagar.
 
Nu blir det lite dator och sen sova en stund.
 
Och ett STORT GRATTIS till mamma som fyller år idag :-D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: