LillaMalin

2014-06-02
13:45:44

Lycka!
Jag är så j*vla lycklig att jag har Funi att rida på! Jag kan fortfarande inte fatta att jag är medryttare! Jag har saknat ridningen så otroligt mycket alla dessa år! Var en jäkla bra impuls jag fick när jag en dag bara fick för mig att kolla på blocket och svarade på annonsen! 

Tittar på Ryttareliten på SVT play och blir så sugen på att rida! 
Var ut och red igår på banan. Det gick ganska bra :) 
Ska ut ikväll med Emma och rida men tiden går så sakta ;) 
Ska försöka åka ut imorn och torsdag-fredag oxå om jag kan övertala karln ;) 
På torsdag kan jag nog åka ut på förmiddagen om barnen är på dagis och skola. Annars blir det kvällar. 

Men jag har bestämt att om jag om nån anledning inte skulle kunna fortsätta rida Funi så tänker jag leta ny häst eller börja på ridskola. Jag tänker inte lägga ner ridningen igen! 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: