LillaMalin

2014-10-06
00:30:00

No sleep
Kan inte sova. 
 
Mycket har hänt sen sist jag skrev. 
Orkar dock inte skriva massa nu. 
Men några bilder kan jag slänga in ;)
 
Ja barnen fick följa med till stallet en dag. Alla red men jag tror Oliver tyckte det var roligast! 
Men trots två olika allergimediciner blev det såhär: 
Båda tjejerna svullna upp i ansiktet och fick svårt att andas :( Så det var första och sista gången tyvärr :'( 
 
 
Bara några dagar innan 6:an visades upp skaffade jag en 5s ;) 
Men jag är så nöjd med den! Det bästa är att ha wi-fi! Det var trasigt på min 4s. 
 
 
Satt på loppis med mamma (som var och hälsa på från Umeå) utanför Ica i Sätra en lördag och sålde mina smycken. Var så nervös för att inte sälja något alls! Men dagen slutade med ca 700:- plus. Så det tar jag som positivt ;) Fick mycket beröm, även av folk som inte köpte :) Självförtoende boost ;)
 
 

Har gjort om en garderob till pärlrum. Så skönt att ha ett ställe att ha alla sina saker. Inte behöva plocka fram och bort hela tiden! :) 
 
 

Emilia har tappat sin första tand :)
 
 

Mitt nya mobilskal som är totalt min humor! ;)
 
 

Tog med karln som hinderbyggare/fotograf en dag :) 
 
 
Fotat hästar med Emma i stallet. 
 
 

Varit till fotograf :)





Emilia åkte på öroninflammation och bronkit. Så massa medicin blev det :( 
 
 
Nördat Diablo III Reaper of souls. Vilket vi spelade ut igår :( 
 
 
 
Lämnat mobilen obevakad och hittar sen detta, haha <3
 
 

Haft lördagsmys :)
 
 

Problem med sömnen snart en vecka! *suck* Och när jag väl sover har jag mardrömmar :( 
 
 
 
Ja det var iaf en snabb uppdatering ;)
Har väl hänt en jävla massa mer. Men orkar inte tänka. Klockan är halv ett på natten så jag ska väl försöka sova. Upp 6.00 imorn bitti så *blaha* 
 









 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: