LillaMalin

2013-04-16
09:37:56

Underbara barn
Jag hade ju ont i benet och huvudet igår när vi kom hem från dagis.
Var tvungen att lägga mig. Barnen plockade själva fram Play Doh och satt med det i köket alla tre i en timme. Tjejerna satt lite längre och Oliver kom till mig i sängen och tittade på tecknat på Netflix.
Sedan plockade tjejerna undan allt och gjorde sen Oliver sällskap.
Jag kunde vila/halvsova tills värken blev bättre och jag kunde laga mat. Senare än vanligt men barnen klagade inte att dom var hungriga som dom annars börjar med redan när dom kommit hem.
Dom har då precis ätit mellis på dagis/skola, så jag svälter dom inte ;)
 
Mina barn är nog världens gnälligaste ungar, men när det gäller är dom världens bästa ungar!
Eller dom är bäst jämt, men gnälliga och bråkiga ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: