LillaMalin

2013-06-23
00:43:05

Naglar
 
Jag har alltid gillat att måla naglarna. 
Men tycker det är så segt att vänta tills det torkat! 
Spec om man ska ha flera lager, tar ju timmar!
Jag kan sitta en timme och fixa med naglarna och sen
lyckas förstöra det på två sec för det inte var riktigt torrt. 
 
Så efter mycket velande har jag nu köpt;
 
 
Gjorde dessa häromdan;
 
Enkelt, snyggt och torrt!
 
 
 
Idag köpte jag två nya lack och var tvungen att testa på en gång ;)
Hade läst att det skulle vara svårt att ta bort gellacken från naglarna. 
Och visst tar det en stund och en del pill, men inte tyckte jag att det 
var så svårt. 
 
Dagens naglar :) 
 
Nu ska jag försöka behålla dessa ett tag och se hur gellacken håller.
Men jag kan inte lova nåt ;) 
Är så kul att kunna fixa med naglarna och inte förstöra dom efter 5 min! 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: