LillaMalin

2014-02-08
13:55:29

Torka
Det blir lite torka i bloggen till och från.
Skriver mest när jag känner mig lite manisk.
Vilket jag då gör nu ;)
 
Har väl inte hänt nåt spännande sen sist direkt.
 
Men jag var till mamma häromkvällen och spelade kort med syrran.
Det var riktigt nice :) Vi spelade minst en timme.
Skönt att göra nåt sånt och inte bara sitta vid telefon eller ipaden ;)
Det var bättre förr som alla säger ;)
Ska garanterat göra om det nån kväll :)
 
Idag har jag börjat röja lite i våran källare.
Det ligger så mycket kläder och saker och skit överallt där nere
så man vill bara gråta när man går ner...
Det kommer nog ta några veckor och en vända eller två till soptippen innan
man ser källaren igen...
Och jag kommer knappast röja när jag är depp. Så det gäller att manin håller 
i sig ett tag nu ;)
 
Barnen leker med kompisar och Manne kollar fotboll med kompisarnas pappa.
Jag funderar på att tvinga ut ungarna en stund så dom får lite frisk luft.
Hur det går är ju en annan historia ;P
 
Jag funderar på att gå ner igen och röja nu, men tror jag ska lägga mig och vila en stund
då jag känner att manin är på väg att stressa upp mig över öronen.
Då blir det kortslutning om jag inte hejdar mig.
Är iaf skönt att känna av det och vissa gånger kunna hejda det lite.
Kanske med en sobril om inte annat...
 
Häromdan fick jag lust att fota igen. Har sånna perioder oxå.
Denna bild vart jag mest nöjd med;
 
 
Och denna är väl ganska ok?
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: