LillaMalin

2014-01-31
09:42:54

iPad
Jag måste blogga och surfa på iPad'en nu. Laddaren till min älskade MacBook air är trasig :( 
En ny kosta ca 750:- och då höll jag på att svimma!
Det fick bli en icke-original för 400:- inkl porto.
Den är skickad så jag hoppas verkligen den kommer på måndag. 

Morgonen har gått bra :) Jag börjar få flyt på det nu ;) 
Små saker som att plocka undan på bordet efter frukost (det som ska in i kylen plockar jag såklart undan) har tagit halva dagen. Det har bara fått stått där och irriterat mig. 
Men nu har jag plockat undan flera mornar i rad :)
Jag borde ha tömt diskmaskinen och fyllt på nu på morgonen. 
Men jag har så ont i huvudet och knät att jag inte pallar. Men jag känner mig ändå glad och utan smärtan hade livet varit helt ok nu :)

Huvudvärken beror på den jäkla käken. Gissar att den klämmer nå nerver upp i huvudet eftersom varken alvedon eller voltaren hjälper. 
Det hjälper lite till knät, men har ändå ondare än vanligt. 

Nu ska jag vila min stackars onda kropp ett par timmar. 


Bäddat Emilias säng på morgonen :) 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: